BriefNews | Ειδήσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Καλομοίρα - Οι γαμήλιες προετοιμασίες: Το νυφικό, η εκκλησία και ο πρώτος χορός ως παντρεμένη!


Λίγες ημέρες πριν αναχωρήσει για το Σαν Φρανσίσκο, για να παραλάβει το βραβείο Best Perfoming Act στα Elios Awards, τα οποία θα παρουσιάσει η Μαρία Μενούνος, η Καλομοίρα αποκαλύπτει όλες τις λεπτομέρειες για τον γάμο της, που θα γίνει το φθινόπωρο του 2010 στην Αμερική.

Είναι όλα έτοιμα για τον γάμο σου;

Όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα. (Γελάει.) Είχαμε πει με τον Γιώργο ότι θα παντρευτούμε το φθινόπωρο του 2010 και νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Πραγματικά πόνεσαν τα πόδια μου, κι εμένα και του Γιώργου, μέχρι να βρούμε το ιδανικό μέρος για να παντρευτούμε. Πρέπει να είδαμε πάνω από πενήντα εκκλησίες και αίθουσες δεξιώσεων μέχρι να αποφασίσουμε. Και κυρίως ήταν δικό μου το πρόβλημα, γιατί ο Γιώργος μού λέει πάντα: «Θα πάμε να παντρευτούμε όπου θέλεις εσύ». Στενοχωριέμαι που δεν μπορώ να παντρευτώ στην Ελλάδα.

Έχεις βρει το νυφικό που θα φορέσεις;

Όλο αυτό το διάστημα που είμαι στην Αμερική, δεν κάνω τίποτε άλλο από το να ξεφυλλίζω περιοδικά και να βλέπω νυφικά στο Ίντερνετ. Θέλω το νυφικό μου να είναι σε κλασική γραμμή αλλά και μοντέρνο. Ευτυχώς, έχω τον Κώστα Ζήση, που έχει αναλάβει το styling μου, και θα έρθει στην Αμερική για να του δείξω φωτογραφίες από τα νυφικά που έχω βρει για να ράψουμε αυτό που θα φορέσω. Έχεις δει το νυφικό που φορούσε η Γκρέις Κέλι όταν παντρεύτηκε; Κάπως έτσι θέλω να είναι.

Ποιο θα είναι το πρώτο τραγούδι που θα χορέψετε;

Νομίζω ότι θα είναι δύο. Θα είναι σίγουρα το «Just the Way You Look Tonight» του Φρανκ Σινάτρα, και ίσως να το ενώσουμε με το «As Long As You Love Me» των Backstreet Boys, που είναι το πρώτο μπλουζ που χορέψαμε μαζί, όταν ήμαστε δεκαπέντε χρόνων και είχαμε πάει σε μια βάφτιση.