BriefNews | Ειδήσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Το σέλινο είναι το "βιάγκρα των λαχανικών"

Το σέλινο αυξάνει την ερωτική επιθυμία των ανδρών, σύμφωνα με τους Αυστραλούς επιστήμονες Δρ Γουόλτερ Γκάμαν, Δρ Μαρκ Άντερσον και Τζούντι Γκάμαν, συγγραφείς του βιβλίου "Μείνε Νέος: 10 αποδεδειγμένα βήματα για τέλεια υγεία" (Stay Young:Ten Proven Steps to Ultimate Helath). Σύμφωνα με την έρευνα, ο ιδρώτας των ανδρών που καταναλώνουν συχνά σέλινο, παίρνει ένα ξεχωριστό άρωμα, που τους κάνει ιδιαίτερα ελκυστικούς στις γυναίκες. Οι επιστήμονες λένε πως τα αποτελέσματα από την κατανάλωση σέλινου είναι άμεσα, καθώς αυξάνεται και η επιθυμία των ανδρών για σεξ.

Η ιδανική λύση για τον Σωκράτη Κόκκαλη είναι γνωστή

Οι "ενοχλητικοί" όροι του Μαρινάκη, οι αδελφοί Αγγελόπουλοι και το εναλλακτικό πλάνο. Θα έρθει η λύση από το εξωτερικό;




Από μέρα σε μέρα αναμένεται η τρίτη αποτίμηση των οικονομικών της ΠΑΕ Ολυμπιακός, από την οποία θα κριθούν πολλά για τις κινήσεις των υποψηφίων αγοραστών της.



Η ιδανική λύση για τον Σωκράτη Κόκκαλη είναι γνωστή. Ο Παναγιώτης και ο Γιωργος Αγγελόπουλος, συγκεντρώνουν όλα εκείνα τα στοιχεία που βλέπει ιδανικά για την "διάδοχη" κατάσταση στον Ολυμπιακό. Βέβαια, όλα είναι σε στάση αναμονής στους "ερυθρόλευκους" και αυτό ισχύει και στη συγκεκριμμένη περίπτωση. Αυτή τη στιγμή, οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ έχουν το μυαλό τους μόνο στο μπάσκετ και τα πλέι-οφ με τον Παναθηναϊκό. Συνεπώς, η συνάντηση ανάμεσα στις δύο πλευρές αναμένεται να γίνει μετά την ολοκλήρωση τους.



Πάντως, οι αδελφοί Αγγελόπουλοι δεν φαίνονται να επιθυμούν την ενεργή συμμετοχή τους στην ΠΑΕ. Δηλαδή, ίσως συζητούσαν για την απόκτηση ποσοστού μετοχών της ΠΑΕ, αλλά πολύ δύσκολα για να πάρουν το πλειοψηφικό πακέτο.



Σε ο,τι αφορά τον Βαγγέλη Μαρινάκη, οι όροι που θέτει έχουν δυσαρεστήσει τον Σωκράτη Κόκκαλη και ίσως γι' αυτόν τον λόγο ο ίδιος ο εφοπλιστής δεν δείχνει αισιόδοξος ότι το δικό του πλάνο θα προχωρήσει. Πολλοί είναι εκείνοι που λένε ότι έκλεισε την πόρτα πριν καν την ανοίξει, για τον πολύ απλό λόγο ότι ενώ ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού δήλωσε κουρασμένος να βάζει χρήματα, ο Β.Μαρινάκης έθεσε ως βασική προϋπόθεση να καλύψει τα χρέη της ΠΑΕ.







Μάλιστα, με την δήλωση του "φεύγοντας καλύπτεις τις υποχρεώσεις σου γιατί είναι προσφορά στην ιδέα που λέγεται Ολυμπιακός", ο εφοπλιστής προκαλεί το κοινό φίλαθλο αίσθημα και δημιουργεί εντυπώσεις, γεγονός που φέρεται να έχει δυσαρεστήσει ιδιαιτέρως τον Σ.Κόκκαλη.



Προς το παρόν, ο Σωκράτης Κόκκαλης αναχωρεί για το εξωτερικό και παρά το γεγονός ότι το ταξίδι του ήταν προγραμματισμένο, έχουν πυροδοτηθεί σενάρια για ενδεχόμενη λύση εκτός συνόρων. Είναι άγνωστο αν ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού έχει επαφές με επιχειρηματίες ή πολυεθνικές που επιθυμούν να επενδύσουν στη χώρα μας και τον Ολυμπιακό, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται.



Τέλος, σχετικά με το...εναλλακτικό πλάνο τα σενάρια οργιάζουν. Από εμπλοκή του Βασίλη Γκαγκάτση μέχρι επανενεργοποίηση του Πέτρου Κόκκαλη. Το βασικό ερώτημα είναι, όμως, ποιος θα είναι ο Πρόεδρος!



ΠΗΓΗ: newsit.g



Φρένο στις μετακινήσεις των Ελλήνων με IX βάζει η οικονομική κρίση

Τα στοιχεία τόσο από το κέντρο της Αθήνας όσο και από την Αττική Οδό και τους άλλους αυτοκινητόδρομους, αποδεικνύουν πως τους τελευταίους δύο μήνες καταγράφεται μείωση της κυκλοφορίας στο εθνικό δίκτυο που αγγίζει ακόμα και το 21% σε ορισμένες περιπτώσεις. Ταυτόχρονα, η πρωτεύουσα δείχνει να ανασαίνει καθώς σε κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας η αύξηση της ταχύτητας των αυτοκινήτων κατά τις ώρες αιχμής ξεπερνά το 20%!




Την ίδια στιγμή μειώνεται και η διάρκεια των ωρών αιχμής, με τους συγκοινωνιολόγους να εκτιμούν ότι αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στη διακοπή των άσκοπων μετακινήσεων με Ι.Χ. Ετσι, ενώ μέχρι και λίγους μήνες πριν τα διαστήματα αιχμής έφταναν έως και τις 11 το πρωί κατά περιόδους, πλέον αρχίζουν και συρρικνώνονται στο διάστημα μεταξύ 7-9.30 το πρωί και 2.30 μετά το μεσημέρι έως 5.30 το απόγευμα.



Στελέχη του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κάνουν λόγο για «αναστροφή της κυκλοφοριακής κατάρρευσης», στην οποία είχε περιέλθει η Αθήνα τα τελευταία χρόνια και για υποχώρηση του κυκλοφοριακού κορεσμού που χαρακτήριζε τους περισσότερους δρόμους.

Η μείωση του φόρτου των οχημάτων διαπιστώνεται ακόμα περιορισμένη, γύρω στο 3%, όμως η αύξηση της ταχύτητας και μάλιστα στο σύνολο των οδικών αρτηριών της πρωτεύουσας κρίνεται σημαντική.



Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι Αθηναίοι στρέφονται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ), βάσει των οποίων η αύξηση των επιβατών των αστικών συγκοινωνιών ξεπερνά τα 3 εκατομμύρια μόνο στο πρώτο τρίμηνο του χρόνου.



Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο στα λεωφορεία οι επιβιβάσεις την περίοδο μεταξύ Ιανουαρίου-Μαρτίου ήταν αυξημένες κατά 2 εκατομμύρια, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ με το σύνολο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ) μετακινήθηκαν το ίδιο χρονικό διάστημα 3,3 εκατομμύρια επιβάτες περισσότεροι απ’ ό,τι πέρυσι.



ΠΗΓΗ: newsit.g