BriefNews | Ειδήσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Μελέτη προς Μουρατίδη: "Εύχομαι να βρεις ΕΝΑΝ καλό σύντροφο"!

Το πόσο με κουράζουν οι κόντρες, δεν μπορείς να φανταστείς αγαπημένε μου. Βγαίνει ο ένας, πετάει μία κακία για κάποιον και μετά περιμένει τι θα του απαντήσει εκείνος, για να του ξανά απαντήσει και με λίγα λόγια να βρίσκονται όλοι σε δουλειά και να απασχολούν τη δημοσιότητα. Γιατί σε αυτό το «πανηγύρι» είμαστε εμείς στη μέση, που καθόμαστε και ασχολούμαστε μαζί τους.

Αν και με κουράζουν, όπως είπα, τα μάλα αυτές οι κόντρες (που μου θυμίζουν τις γυναίκες στη γειτονιά μου, οι οποίες τσακώνονται με τη σκούπα στο χέρι), δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην τελευταία που μας προέκυψε. Νίκος Μουρατίδης και Ελεονώρα Μελέτη είναι το νέο μέτωπο και από τους πρωταγωνιστές μπορείς να καταλάβεις αγαπημένε μου τι γέλιο έχουμε να ρίξουμε. «Της κατινιάς το πανηγύρι» σε όλο του το μεγαλείο, με νταούλια, ντέφια και άφθονο γέλιο. Γιατί και οι δύο πλευρές έχουν αποδείξει ότι είναι γάτες σε αυτό το παιγνίδι και ξέρουν να το παίζουν καλά.

Ήδη έχουμε πάρει μία γεύση. Την αρχή έκανε ο Μουρατίδης, ο οποίος σε κάποια από τα σχόλια του είπε ότι η Μελέτη του φαίνεται «ανικανοποίητη». Εννοώντας ότι ο αγαπημένος της Γιάννης, μάλλον δεν την ικανοποιεί και τόσο στο σεξ. Στο γράφω και τρέμει το φυλλοκάρδι μου μόνο στην ιδέα της αγριεμένης Μελέτη. Μπρρρρ. Πόση τόλμη πρέπει να έχει κάποιος για να ξεστομίσει τέτοια κακία για την εν λόγω; Δεν ξέρει ότι για την Μελέτη never μα never δε λέμε κακή κουβέντα; Γιατί, θα βρεθούμε αντιμέτωποι με την οργή της; Μπρρρρ.

Επειδή, η κουβέντα που ξεστόμισε ο Μουρατίδης ήτο βαριά και ασήκωτη (δεν είναι και λίγο να σε λένε ανικανοποίητη 31 ετών κοπέλα σαν τα κρύα τα νερά και μες στα μέλια με τον καλό σου) η απάντηση της παρουσιάστριας δεν ήρθε μέσω κλήσης στο κινητό και απειλών για αγωγές και μηνύσεις. Αλλά την έδωσε μέσω της εκπομπής της να ακούσουν και οι τηλεθεατές. Τι απάντησε στο μέλος του X Factor; Ότι με τον καλό της είναι μία χαρά, την ικανοποιεί με το παραπάνω, είναι ο ένας και μοναδικός σύντροφος για εκείνη, ενώ στο τέλος ευχήθηκε στον Μουρατίδη... «να βρεις κι εσύ έναν καλό σύντροφο». Στο «έναν» έκανε μία μικρή παύση, ενώ τόνισε τη λέξη σε περίπτωση που ο αγουροξυπνημένος τηλεθεατής δεν έδωσε σημασία στο γένος. Λοιπόν, θα σου την πω την αμαρτία μου. Αν και δεν είναι το καλύτερο μου, εγώ με την απάντηση της Μελέτη γέλασα πολύ. Μου έφτιαξε τη μέρα βρε αδελφέ. Αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.