BriefNews | Ειδήσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Καλομοίρα: "Θέλω να με βλέπει γυμνή μόνο ο Γιώργος"

Βραβεύτηκε στις 7 Νοεμβρίου στα Elios Awards, όπου έδωσε συναυλία στο Σαν Φρανσίσκο. Αμέσως μετά ετοιμάζει βαλίτσες για την Ελλάδα, προκειμένου να συζητήσει με τον Alpha για το παιχνίδι «Beat Your Host». Παράλληλα, σχεδιάζει το γάμο της με τον Γιώργο και θέλει να γίνει γρήγορα μανούλα. Η Καλομοίρα δηλώνει ισορροπημένη, ευτυχισμένη και αποφασισμένη να παίζει πια με τους δικούς της όρους στη σοουμπίζ. Και με αφοπλιστική ειλικρίνεια τονίζει: «Δεν θα κάνω ποτέ γυμνό, γιατί δεν θέλω και δεν μου αρέσει».
Ετοιμάζεσαι για το Σαν Φρανσίσκο;
«Ναι! Για τα Elios Awards, όπου θα παραλάβω το βραβείο Best Performing Act και αμέσως μετά την εκδήλωση θα δώσω συναυλία. Τη βραδιά παρουσιάζει η Μαρία Μενούνος, ενώ προσκεκλημένοι είναι η Νία Βαρντάλος, η Ολυμπία Δουκάκης, η Μελίνα Κανακαρίδης, ο πρόεδρος του FOX Τζιμ Γιαννόπουλος και άλλοι Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό».
Είναι αλήθεια ότι έρχεσαι στην Ελλάδα προκειμένου να συζητήσεις με τον Alpha;
«Ναι, αλλά όχι μόνο γι’ αυτό. Υπάρχει κι άλλος λόγος, τον οποίο δεν μπορώ να σου αποκαλύψω».
Έχει σχέση με τα επαγγελματικά σου;
«Ναι, αλλά, επειδή δεν έχω υπογράψει, το θεωρώ γρουσουζιά να μιλήσω γι’ αυτό. Ειλικρινά, ούτε η μητέρα μου το ξέρει.
Τι ήταν αυτό που σου τράβηξε το ενδιαφέρον στο «Beat Your Host»;
«Είναι ένα πολύ χαρούμενο και διασκεδαστικό concept που μοιράζει πολλά χρήματα, και αυτό είναι καλό για τους παίκτες. Μου αρέσει επίσης γιατί ο παρουσιαστής συμμετέχει ενεργά στο παιχνίδι».
Και με την καριέρα τι θα γίνει;
«Το έχουμε συζητήσει με τον Γιώργο και αυτός ήταν και ο λόγος που καθυστερήσαμε λίγο το γάμο. Το σίγουρο είναι όμως πως όταν θα κάνω παιδί, ο χρόνος μου θα είναι αφιερωμένος σε αυτό και η καριέρα θα περάσει σε δεύτερη μοίρα».
Στη Eurovision θα ήθελες να ξαναπάς;
«Αν είχα ένα πάρα πολύ καλό τραγούδι, θα το σκεφτόμουν. Θα ήθελα λοιπόν να περιμένω ένα χρόνο τουλάχιστον και μετά... βλέπουμε».
Αμέσως μετά το τέλος του διαγωνισμού πέρασες δύσκολες στιγμές. Όλα αυτά αποτελούν πια παρελθόν;
«Ναι, ήταν μεγάλο μάθημα για μένα, αλλά τώρα έχω γυρίσει σελίδα. Χαίρομαι όμως που συνέβησαν όλα αυτά, γιατί έμαθα πολλά από αυτή την ιστορία».
Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή που πέρασες εκείνη την περίοδο;
«Θυμάμαι ένα βράδυ που μιλούσα με τον πατέρα μου στο τηλέφωνο. Είχα πολλά πράγματα στο μυαλό μου κι ένιωθα ότι δεν αντέχω άλλο. Αγαπάω τόσο πολύ αυτό που κάνω κι εκείνη τη στιγμή γίνονταν πράγματα που ήταν απαράδεκτα. Τώρα έχω γυρίσει σελίδα, μιλάω με την εταιρεία μου, τη Heaven, υπάρχει συνεννόηση και βλέπουμε τι θα κάνουμε στο μέλλον».
Σε αυτό σε βοήθησε και το γεγονός ότι έφυγες από την Ελλάδα και κατά κάποιον τρόπο αποστασιοποιήθηκες;
«Ακριβώς, με βοήθησε να έχω σωστή ισορροπία και έλεγχο στη ζωή μου, γιατί πριν δεν είχα».
Είναι αλήθεια ότι παράλληλα ετοιμάζεις και το γάμο σου με τον Γιώργο;
«Ναι. Μάλιστα θα γίνει το φθινόπωρο του 2010 στην Αμερική».
Θα ήθελες αμέσως μετά το γάμο να κάνεις παιδί;
«Είναι στα σχέδιά μας. Θέλω να είμαι μικρή όταν θα κάνω παιδί, έτσι ώστε να έχω ενέργεια και να μπορώ να παίζω μαζί του».
Υπήρξε κάποια στιγμή που ένιωσες να χρησιμοποιείσαι από τη λεγόμενη σοουμπίζ; Που σου ζήτησαν να κάνεις πράγματα που δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα σου;
«Μια φορά ήταν ένα περιοδικό που μου πρότεινε να κάνω κάτι, το οποίο πίστευα ότι δεν μου πάει».
Εννοείς σέξι ή γυμνό;
«Σέξι είσαι και με το μαγιό στην παραλία. Εννοώ σέξι με έναν άλλο τρόπο, με πόζες που δεν μου ταίριαζαν. Και είπα "όχι". Τώρα νιώθω έτσι, μεθαύριο μπορεί να νιώθω περισσότερο σέξι, γιατί να βιαστώ και να γίνω κάτι που δεν είμαι; Τώρα είμαι 24, δεν θέλω να φαίνομαι 35 και δεν θέλω να φαίνομαι σαν μια γυναίκα που έχει κάνει τα βήματα αυτά, γιατί δεν τα έχω κάνει. Αυτό προσπαθούσα να τους πω. Και ξέρεις κάτι; Δεν θα κάνω ποτέ γυμνό, γιατί δεν θέλω και δεν μου αρέσει. Και στο κάτω κάτω ο μόνος που θέλω να με βλέπει γυμνή είναι ο Γιώργος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.