BriefNews | Ειδήσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Καίτη Γκρέι: ' Η Ηλιάδη με άφησε στον άσο, μου πήρε όλες τις οικονομίες."



Το όρια της υπομονής και της αξιοπρέπειας φαίνεται πως εξαντλήθηκαν για την Καίτη Γκρέυ. Η μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού σε ένα ξέσπασμα ψυχής μιλάει στο ΛΟΙΠΟΝ για τον πόνο, την πίκρα, την ταπείνωση και την απογοήτευση, που, όπως υποστηρίζει, εισέπραξε όλα αυτά τα χρόνια από την εγγονή της Αγγελική Ηλιάδη. Τη βρίσκουμε στο κρεβάτι του πόνου. Η φωνή της μετά βίας βγαίνει, αλλά δεν μπορεί να συγκρατήσει την οργή, τους λυγμούς και τα δάκρυά της για τη συμπεριφορά της Αγγελικής.


«Με άφησε στον άσο, μου πήρε όλες τις οικονομίες. Ζούσε ακόμη ο Μπάμπης όταν τις έδωσα τις πρώτες 50.000 ευρώ, που με κόπο μάζευα ολόκληρη ζωή. Με εξαπάτησε. Θυμάμαι είχε πέσει στα πόδια μου και κλαίγοντας μου είπε ότι έχει 500.000 ευρώ και χρειάζεται άλλες 50.000 για να αγοράσει με τον Μπάμπη τη μεζονέτα. Μου έλεγε: "Γιαγιούλα μου, σε παρακαλώ, βοήθησέ μας και μόλις κάνει πρεμιέρα το μαγαζί, θα σου τα δώσουμε. Τι να έκανα; Πήρα το διευθυντή της τράπεζας Πειραιώς και του είπα να μου στείλει τα λεφτά. "Μήπως σε εκβιάζει κανείς; με ρώτησε τότε ο διευθυντής. Φοβήθηκαν οι άνθρωποι. λα για αυτήν τα είχα, αλλά είναι ένα αχάριστο κορμί».

Όπως μας εξήγησε κλαίγοντας η κυρία Γκρέυ, η Αγγελική Ηλιάδη συνέχισε να της παίρνει χρήματα και μετά το θάνατο του Μπάμπη Λαζαρίδη. «Δεν είχε φράγκο. Αν ρωτήσετε πάνω στην Καβάλα, θα σας πουν ότι μέχρι και το τραπέζι της κηδείας εγώ το πλήρωσα.Η εγγονή μου μού ζητούσε συνεχώς χρήματα. Πότε 1.000, πότε 2.000 ευρώ. Τα έδινα... τι να έκανα; Συνολικά μου έφυγαν πάνω από 10.000, αν και δεν μπορώ να τα υπολογίσω ακριβώς. Το παιδί της μπουσούλαγε στα τσιμέντα. Εγώ τους αγόρασα χαλιά, εγώ τους αγόρασα και τα παπλώματα. Μέχρι και τα σφουγγαράκια του μπάνιου της αγόραζα. Και να ήταν μόνο αυτά; Όσα χρόνια ήταν μαζί με τον Μπάμπη εγώ τους μαγείρευα. Κάθε μέρα τους πήγαινα σπίτι τα ταψιά με το φαγητό. Ποτέ δεν μου είπε η εγγονή μου "ορίστε, πάρε αυτά τα λεφτά για να πάρεις ένα κιλό κρέας", μόνο ζήταγε! Την υπηρέτρια τούς έκανα. Από ρούχα; Μόνο τουαλέτες ψώνιζε. Ό,τι φόραγε μέσα στο σπίτι εγώ της τα είχα πάρει. Τη ρενάρ μου τη γούνα, τα μπριγιάν μου, όλα της τα έδωσα»!

Με κλονισμένη την υγεία της, η κυρία Γκρέυ δεν μπορεί να κρύψει το παράπονό της. «Ένα αχάριστο κορμί είναι. Δεν με δέχεται στο σπίτι και όταν βλέπει τον αριθμό μου στο κινητό της, το κλείνει. Η Αγγελική είναι κρυψίνους και αγαπάει μόνο τον εαυτό της. Κάτι κάνει στη ζωή της που δεν θέλει να το μάθω. Πώς η Πέγκυ Ζήνα έγινε ξαφνικά η καλύτερή της φίλη; Κάποτε την κατηγορούσε όλη μέρα. Η Αγγελική έχει μάθει να χρησιμοποιεί τους ανθρώπους και τώρα χρησιμοποιεί το παιδί. Γι’ αυτό το βγάζει συνέχεια και φωτογραφίζονται»! Η κ. Γκρέυ δεν κρύβει την οργή της και για τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας με τον τίτλο «Αγγελική Ηλιάδη: Ο πατέρας μου ήταν ο προαγωγός μου». «Είναι δυνατόν να την πλασάριζε ο πατέρας της; Ντροπή της. Να θυμηθεί η Αγγελική τα λεφτά που έδωσε ο πατέρας της για να βγει το πρώτο της CD στη Universal και πώς τον πέταξε μετά. Άνθρωπος που δεν σέβεται τους γονείς του δεν είναι άνθρωπος».

Η πόρτα του σπιτιού της χτυπάει. Αφού μας ευχαριστεί, μας λέει ευγενικά πως πρέπει να κλείσει. Είναι ο γιατρός, που την έχει επισκεφθεί προκειμένου να δει πώς είναι η υγεία της... Εμείς επικοινωνήσαμε και με την Αγγελική Ηλιάδη, η οποία μας απάντησε λακωνικά: «Δεν θέλω να πω κάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.