BriefNews | Ειδήσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Buzz: Το όχημα κοινωνικής δικτύωσης της Google

Η Google πρόκειται να επεκτείνει την υπηρεσία email της σε κοινωνικό δίκτυο, με στόχο την αντιμετώπιση του αυξανόμενου ανταγωνισμού από το Facebook.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Καλιφόρνια, οι ιθύνοντες της Google ανακοίνωσαν ένα νέο προϊόν, το Google Buzz, που περιλαμβάνει στοιχεία από κοινωνικά δίκτυοα όπως το Facebook, MySpace και το Twitter, δημιουργώντας μια εντελώς νέα υπηρεσία.

Το Buzz, που βασίζεται στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail της εταιρείας, επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται πληροφορίες, φωτογραφίες και βίντεο μεταξύ τους, καθώς και να βλέπουν τι συμβαίνει γύρω τους μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο.

Τέτοια χαρακτηριστικά εφαρμόζονται ήδη στα κοινωνικά δίκτυα, με τη Google να επισημαίνει ότι η πορεία προς αυτή την κατεύθυνση θεωρείται ζωτικής σημασίας για το μέλλον της. «Δημιουργούμε αυτή την υπηρεσία σήμερα γιατί μόλις αρχίζουμε» δήλωσε ο Μπράντλι Χόροβιτζ, αντιπρόεδρος product marketing της Google. «Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, μπορούμε να το συνδέσουμε με τόσους τρόπους στις υπόλοιπες λειτουργίες της Google αλλά και άλλα κομμάτια του Ίντερνετ».

Το Buzz θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μοιράζονται πληροφορίες με εκείνους που υπάρχουν ήδη στη λίστα επαφών του Gmail, ενώ θα μπορούν να μοιράζονται και πληροφορίες ένας προς έναν χωρίς να ενημερώνεται όλη η λίστα επαφών. Ελπίδα της εταιρείας είναι ότι θα πείσει τους 150 εκατομμύρια χρήστες του Gmail να χρησιμοποιήσουν τη νέα υπηρεσία, κάτι που αυτόματα θα φέρει το Buzz στη δεύτερη θέση των κοινωνικών δικτύων από πλευρά αριθμού χρηστών, ξεπερνώντας ακόμη και το MySpace.

Η κίνηση αυτή φέρνει την εταιρεία σε τροχιά ανταγωνισμού με μια σειρά μικρών εταιρειών, άνευ προηγούμενου. Αν και η Google παραμένει η ισχυρότερη δύναμη του Web, βλέποντας τα έσοδα της να αυξάνονται παρά την ύφεση, ταυτόχρονα αισθάνεται αυξημένη πίεση από ανταγωνιστές που στηρίζονται σε υπηρεσίες σύνδεσης και δικτύωσης των χρηστών στο Διαδίκτυο.

Το Facebook, που γιόρτασε την έκτη επέτειο του την περασμένη εβδομάδα, διαθέτει περισσότερους από 400 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε όλο τον κόσμο. Το Twitter, την ίδια ώρα, παραμένει μία από τις εντυπωσιακότερες επιχειρήσεις του Διαδικτύου που αναπτύσσεται με ταχείς ρύθμους.

Η ενασχόληση με το social μέρος του Διαδικτύου δεν είναι κάτι καινούργιο για τη Google. Ιδιαίτερη αίσθηση είχε προκαλέσει η παρουσίαση και τα σχετικά δημοσιεύματα για το Google Wave, μια υπηρεσία με πληθώρα χαρακτηριστικών δικτύωσης, η οποία πάντως ακόμη παραμένει σε πειραματικό στάδιο.

«Πιστεύω ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες στο Διαδίκτυο έχουν υποστεί σειρά αλλαγών σε βάθος χρόνου», δήλωσε ο συνιδρυτής της Google, Σέρτζι Μπριν. «Ανταγωνιστές θα υπάρχουν πάντα, αλλά ελπίζω ότι θα μπορέσουμε κι εμείς να συνεισφέρουμε αποτελεσματικά στην κοινωνική δικτύωση των χρηστών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.