Ενώπιον επιτροπής του Κογκρέσου επρόκειτο να καταθέσει ο πρόεδρος της Toyota Ακίο Τογιόντα, μετά την ανάκληση οκτώ εκατομμυρίων οχημάτων εξαιτίας προβλημάτων στο γκάζι και το φρένο, που έχουν προκαλέσει το θάνατο 30 ανθρώπων στις ΗΠΑ.
Χρονολόγιο του φιάσκο των ανακλήσεων της Toyota:
Δεκέμβριος 2003: Η ομοσπονδιακή υπηρεσία οδικής ασφάλειας (NHTSA) των ΗΠΑ είχε ενημερωθεί για προβλήματα αθέλητης επιτάχυνσης σε ορισμένα οχήματα Toyota, όπως αποκάλυψε στις 21 Φεβρουαρίου ο υπουργός Μεταφορών Ρέι Λαχούντ.
Φεβρουάριος 2004: Η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρία οχημάτων στις ΗΠΑ, η State Farm, προειδοποιεί την NHTSA για αυξανόμενο αριθμό ατυχημάτων με οχήματα Toyota.
Μάρτιος 2007: - Η Toyota ενημερώνεται για παράπονα γύρω από «γκάζια που κολλάνε».
Σεπτέμβριος: - Η Toyota ανακαλεί 55.000 οχήματα δύο μοντέλων εξαιτίας ελαττωματικών πατακιών, που μπορούν να εγκλωβίσουν το γκάζι.
Δεκέμβριος 2008: Η Toyota δέχεται παράπονα για κολλημένα πεντάλ από τηνΕυρώπη.
Αύγουστος 2009: - Δυστύχημα με Lexus ES350 προκαλεί το θάνατο τεσσάρων ανθρώπων στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.
Σεπτέμβριος: - Η Toyota εκδίδει προειδοποίηση ασφάλειας για ενδεχόμενο πρόβλημα με τα πατάκια, που αφορά 3,8 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ, οδηγώντας σε μαζική ανάκληση τον επόμενο μήνα.
Νοέμβριος: - Η Toyota ανακοινώνει ότι θα επιδιορθώσει τα πεντάλ του γκαζιού σε 4,6 εκατ. οχήματα οκτώ μοντέλων, που περιλαμβάνουν τα Camry και τα Corolla.
2010
21 Ιανουαρίου: Η Toyota ανακοινώνει την ανάκληση 3,2 εκατ. οχημάτων στις ΗΠΑ για την επισκευή ελαττωματικών πεντάλ γκαζιού, καθώς και 1,8 εκατ. οχημάτων στην Ευρώπη και 75.000 στην Κίνα.
3 Φεβρουαρίου: Ο Λαχούντ λέει σε επιτροπή του Κογκρέσου ότι οι ιδιοκτήτες εκατομμυρίων ελαττωματικών Toyota θα πρέπει «να πάψουν να τα οδηγούν». Η δήλωση προκαλεί πανικό, προτού ο Λαχούντ την ανασκευάσει.
4 Φεβρουαρίου: Η Toyota προβαίνει στην πρώτη της συνέντευξη Τύπου για τα προβλήματα στο Prius.
5 Φεβρουαρίου: Ο επικεφαλής της Toyota ζητά επισήμως συγνώμη για τα προβλήματα που οδήγησαν σε ανακλήσεις.
9 Φεβρουαρίου: Η Toyota ανακαλεί περισσότερα από 223.000 οχήματα τεσσάρων υβριδικών μοντέλων, που περιλαμβάνουν το τελευταίο Prius, για επιδιόρθωση των προβλημάτων με το φρένο.
12 Φεβρουαρίου: Ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα απευθύνει έκκληση στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να διασφαλίσουν την αξιοπιστία των προϊόντων τους.
18 Φεβρουαρίου: Το Κογκρέσο των ΗΠΑ καλεί τον πρόεδρο της Toyota, Τογιόντα, για να καταθέσει γύρω από την ασφάλεια των οχημάτων της εταιρίας. - Οι ομοσπονδιακές υπηρεσίες οδικής ασφάλειας διατάσσουν έρευνα γύρω από τα προβλήματα διεύθυνσης του Corolla.
22 Φεβρουαρίου: Η Toyota αποκαλύπτει ότι η αμερικανική δικαιοσύνη σχεδιάζει έρευνα γύρω από τη διαχείριση της μαζικής ανάκλησης οχημάτων από την εταιρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.